marți, 23 februarie 2010

Cornulete fragede

Ingrediente:
  • 400 g margarina sau untura (eu am preferat margarina)
  • 550 g faina
  • 13 linguri apa
  • 3 linguri otet
  • 200 g rahat
  • 250 g zahar pudra
  • un varf de cutit de sare

Preparare:

Se amesteca mai intai margarina cu zaharul pudra,

dupa care se adauga celelalte ingrediente si se framanta un aluat mai putin rahatul.


Se intinde intr-o foaie de circa 5 mm grosime. Se taie patrate cu latura de circa 5-6 mm, apoi se pune pe fiecare patratel cate un cubulet de rahat dupa care se ruleaza pe diagonala.


Eu le-am copt cu hartie de pergament, dar in reteta scrie ca se pot coace si fara.


Am facut mai multe forme, nu numai cornulete, au iesit super fragede, se pot pudra cu zahar pudra si cu susan dupa preferinta fiecaruia, mie nu imi place susanul si am optat zaharul pudra.









































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu